Το Ι.Δ.ΕΚ.Ε είναι τελικός δικαιούχος της πρόσκλησης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» με τίτλο: ΕΠΙΤΑΓΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (VOUCHER) ΑΠ4, ΑΠ5 και ΑΠ6. Αντικείμενο του έργου είναι η χορήγηση επιταγών αρχικής κατάρτισης σε νέους 18 – 25 ετών. Στο πλαίσιο του παραπάνω έργου, και υπό την αίρεση της έγκρισης των προτεινόμενων πράξεων, το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. με την υπ΄ αριθμ. 48 / 3-8-011 πράξη του Δ.Σ. προκηρύσσει τις εξής θέσεις:
- 3 Στελέχη Διαχειριστικών και Συντονιστικών θεμάτων
- 1 Στέλεχος Διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων
Οι υποψήφιοι θα ενταχθούν με βάση το σύνολο των μορίων τους σε πίνακα και θα επιλέγονται σύμφωνα με την κατάταξή τους. Η σύμβαση των παραπάνω θα είναι σύμβαση μίσθωσης έργου και θα έχει διάρκεια μέχρι 31/12/2013. Ο συμβασιούχος θα παρέχει τις υπηρεσίες του στους χώρους και στο πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας του φορέα. Για την καταβολή της αμοιβής του υποχρεούται να εκδίδει Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών (ΑΠΥ).
Η αίτηση υποψηφιότητας υποβάλλεται υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή και υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης. Η αίτηση θα διατίθεται από την ιστοσελίδα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. (www.ideke.edu.gr/προκηρύξεις) και θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://sde.ideke.edu.gr
Αιτήσεις που δεν υποβάλλονται με την ανωτέρω (ηλεκτρονική) μορφή ή που αποστέλλονται ταχυδρομικά, με e-mail ή με fax δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται. Προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων: από 16/8/2011 έως και 05/09/2011 Οι υποψήφιοι θα καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4, μέχρι και μια εβδομάδα μετά από τη λήξη της προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων.
Τα δικαιολογητικά θα υποβληθούν ιδιοχείρως ή θα αποσταλούν με εταιρεία ταχυμεταφορών στη διεύθυνση Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη, 111 43 Αθήνα, (τηλ.213 131 1611, 2ος Όροφος). Πληροφορίες τηλ. τηλ. 213 131 1601, 213 131 160.
- 3 Στελέχη Διαχειριστικών και Συντονιστικών θεμάτων
- 1 Στέλεχος Διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων
Οι υποψήφιοι θα ενταχθούν με βάση το σύνολο των μορίων τους σε πίνακα και θα επιλέγονται σύμφωνα με την κατάταξή τους. Η σύμβαση των παραπάνω θα είναι σύμβαση μίσθωσης έργου και θα έχει διάρκεια μέχρι 31/12/2013. Ο συμβασιούχος θα παρέχει τις υπηρεσίες του στους χώρους και στο πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας του φορέα. Για την καταβολή της αμοιβής του υποχρεούται να εκδίδει Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών (ΑΠΥ).
Η αίτηση υποψηφιότητας υποβάλλεται υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή και υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης. Η αίτηση θα διατίθεται από την ιστοσελίδα του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. (www.ideke.edu.gr/προκηρύξεις) και θα υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://sde.ideke.edu.gr
Αιτήσεις που δεν υποβάλλονται με την ανωτέρω (ηλεκτρονική) μορφή ή που αποστέλλονται ταχυδρομικά, με e-mail ή με fax δεν γίνονται δεκτές και απορρίπτονται. Προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων: από 16/8/2011 έως και 05/09/2011 Οι υποψήφιοι θα καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους εντός σφραγισμένου φακέλου διάστασης Α4, μέχρι και μια εβδομάδα μετά από τη λήξη της προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων.
Τα δικαιολογητικά θα υποβληθούν ιδιοχείρως ή θα αποσταλούν με εταιρεία ταχυμεταφορών στη διεύθυνση Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Αχαρνών 417 & Κοκκινάκη, 111 43 Αθήνα, (τηλ.213 131 1611, 2ος Όροφος). Πληροφορίες τηλ. τηλ. 213 131 1601, 213 131 160.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου