Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Θέσεις γραμματειακής υποστήριξης σε Συντονιστικά Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Λήξη αιτήσεων: Επικοινωνήστε με τον φορέα
Στο πλαίσιο των Πράξεων «Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Δράσεις για τους μαθητές»/ Άξονας Προτεραιότητας 1, 2 & 3 και «Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Δράσεις Δια Βίου Μάθησης για τους ενήλικες»/ Άξονας Προτεραιότητας 7, 8 & 9 Οι οποίες συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.)στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας, ως Τελικός Δικαιούχος των παραπάνω Πράξεων ενδιαφέρεται για την κάλυψη δεκατριών (13) θέσεων γραμματειακής υποστήριξης, πλήρους απασχόλησης, με σύμβαση έργου, στα δεκατρία (13) Συντονιστικά Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της χώρας.
Συγκεκριμένα προκηρύσσονται δεκατρείς (13) θέσεις ως εξής:
Α/Α Περιφέρεια Νομός Κ.Π.Ε. Θέση
1 Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Δράμας Παρανεστίου 1
2 Αττικής Αττικής Αργυρούπολης 1
3 Βορείου Αιγαίου Λέσβου Ευεργέτουλα 1
4 Δυτικής Ελλάδας Αχαΐας Κλειτορίας 1
5 Δυτικής Μακεδονίας Καστοριάς Καστοριάς1
6 Ηπείρου Ιωαννίνων Κόνιτσας 1
7 Θεσσαλίας Καρδίτσας Μουζακίου 1
8 Ιονίων Νήσων Ζακύνθου Λιθακιάς 1
9 Κεντρικής Μακεδονίας Θεσσαλονίκης Ελευθερίου Κορδελιού 1
10 Κρήτης Ηρακλείου Γουβών 1
11 Νοτίου Αιγαίου Κυκλάδων Κορθίου 1
12 Πελοποννήσου Μεσσηνίας Καλαμάτας 1
13 Στερεάς Ελλάδας Φθιώτιδας Στυλίδας 1
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν στο Τμήμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας (Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα), μέχρι και τρεις (3) ημέρες από τη δημοσίευση της παρούσας (στις τρεις μέρες συμπεριλαμβάνεται και η ημέρα δημοσίευσης) αίτηση με επισυναπτόμενα τα παρακάτω:
- Βιογραφικό σημείωμα
- Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών
- Επικυρωμένα αντίγραφα αποδεικτικού γνώσης χειρισμού Η/Υ
- Επικυρωμένα αντίγραφα αποδεικτικών-βεβαιώσεων προϋπηρεσίας σε αντίστοιχο αντικείμενο
Για πρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο: 210-6417 272.

Δεν υπάρχουν σχόλια: